Marika ma 11 lat. Od urodzenia cierpi na m贸zgowe pora偶enie dzieci臋ce i niedow艂ad lewostronny. Pomimo choroby jest bardzo weso艂膮, pogodn膮 dziewczynk膮, kt贸ra ma niesamowit膮 wol臋 walki o normalne dzieci艅stwo i 偶ycie. Ka偶dy dzie艅 jest dla niej i dla nas walk膮 o kolejny krok do przodu. Zosta艅 z nami d艂u偶ej i poznaj 艣wiat Mariki...





niedziela, 9 grudnia 2018



Witajcie kochani 馃榾
Jak tam przygotowania do 艣wi膮t? 馃榾
Kt贸re ju偶 b臋d膮 za dwa tygodnie 馃榾
My ju偶 nie mo偶emy si臋 doczeka膰 馃榾
Mam nadziej臋 偶e to tego czasu Marika b臋dzie ju偶 zdrowa,bo od d艂u偶szego czasu strasznie kaszle,a na ostatniej wizycie lekarz przepisa艂 antybiotyk,bo syropy niestety nie pomog艂y.
Przez chorob臋 Mariki,mam niestety ma艂o czasu,dlatego na niekt贸re wiadomo艣ci b臋d臋 odpisywa艂a z ma艂ym op贸藕nieniem.

Pytacie mnie gdzie drukuj臋 apele i wizyt贸wki.
Takie proste apele drukuj臋 sama,apel profesjonalny kt贸ry dosta艂am p贸艂tora roku temu w ilo艣ci 150 sztuk to mam jeszcze troch臋 do chwili obecnej,wizyt贸wki dosta艂am w tamtym roku 100 sztuk i te偶 mi jeszcze troch臋 zosta艂o,jeszcze nigdzie ich sama nie drukowa艂am,mia艂am w tym roku poszuka膰 jakie艣 taniej drukarni,ale niestety m膮偶 ma problemy z kolanem i prywatne wizyty u ortopedy spowodowa艂y 偶e w tym roku nie b臋d臋 ich drukowa膰.
Zosta艂o mi jeszcze troch臋 z tamtego roku i to co mam musi nam wystarczy膰 馃榾


A gdyby kto艣 chcia艂 nam pom贸c w zbi贸rce znaczk贸w,to b臋dziemy bardzo wdzi臋czni 馃槝馃槝馃槝



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz