Marika ma 11 lat. Od urodzenia cierpi na m贸zgowe pora偶enie dzieci臋ce i niedow艂ad lewostronny. Pomimo choroby jest bardzo weso艂膮, pogodn膮 dziewczynk膮, kt贸ra ma niesamowit膮 wol臋 walki o normalne dzieci艅stwo i 偶ycie. Ka偶dy dzie艅 jest dla niej i dla nas walk膮 o kolejny krok do przodu. Zosta艅 z nami d艂u偶ej i poznaj 艣wiat Mariki...





艣roda, 5 lipca 2017


Witajcie kochani 馃槝
Jak tam Wam mijaj膮 wakacje? 馃尀馃榾
My mamy teraz dwa tygodnie wolnego,teoretycznie wolne bo np.dzisiaj byli艣my na kontrolnej wizycie w poradni ortopedycznej.
Pan dr.zadowolony ze stopy Mariki ale,no w艂a艣nie u nas zawsze jest jakie艣 ale.Najprawdopodobniej jedna n贸偶ka jest kr贸tsza,dlatego dostali艣my skierowanie na RTG pomiaru ko艅czyn dolnych.Jeste艣my ju偶 zarejestrowani na RTG i wizyt臋 w poradni na 02.08.
I wtedy zapadnie decyzja czy Marika b臋dzie chodzi艂a w ortezach.
A za tydzie艅 jedziemy na kolejn膮 wizyt臋 ale tym razem do specjalisty laryngologa.
Mam nadziej臋 偶e chocia偶 tam b臋dzie wszystko w porz膮dku i to b臋dzie jedyna i ostatnia wizyta u laryngologa.
Czasami te wszystkie wizyty mnie przerastaj膮,mam ich do艣膰 i my艣l臋 sobie 偶e to jaki艣 z艂y sen,a jak si臋 obudz臋 to moje dziecko b臋dzie zdrowe.
Odda艂abym wszystko co mam aby moje dziecko by艂o zdrowe.
Marika te偶 ma ju偶 do艣膰,i czasem si臋 buntuje jak przychodzi Pani rehabilitantka i m贸wi 偶e ona ju偶 nie chce 膰wiczy膰.
I ja j膮 doskonale rozumiem.
Czasem jej obiecuj臋 偶e jak b臋dzie 艂adnie 膰wiczy膰 to jej co艣 kupi臋,dobrze 偶e Marika cieszy si臋 z ka偶dej rzeczy i nie ma znaczenia czy dana rzecz kosztowa艂a 10 z艂.czy 100 z艂.
Dzisiaj np.za to 偶e by艂a bardzo dzielna i grzeczna  ( w przychodni sp臋dzili艣my 4,5 godz. )
dosta艂a sok Kubusia i mleczn膮 kanapk臋,to tak si臋 cieszy艂a z nagrody jakby wygra艂a w Totolotka 馃榾
Kochana Mariczka 馃槏馃槝馃挄馃挄



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz