Marika ma 11 lat. Od urodzenia cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i niedowład lewostronny. Pomimo choroby jest bardzo wesołą, pogodną dziewczynką, która ma niesamowitą wolę walki o normalne dzieciństwo i życie. Każdy dzień jest dla niej i dla nas walką o kolejny krok do przodu. Zostań z nami dłużej i poznaj świat Mariki...





sobota, 7 stycznia 2017


Jak to bywa zawsze z początkiem Nowego Roku,rodzice dzieci niepełnosprawnych drukują i rozsyłają apele z prośbą o 1%.
Więc i ja dzisiaj tak drukowałam,rozcinałam,adresowałam koperty i naklejałam znaczki.



Wydrukowałam 250 apeli,palce i ręka mnie bolała od tych nożyczek,w chwilach największego bólu żałowałam że nie mam takiej domowej gilotyny do papieru,bo z taką gilotyną to rach-ciach i gotowe.
Zaadresowałam 100 kopert i nakleiłam 100 znaczków.
I na dzisiaj już koniec,
Następna partia może jutro,a jak nie jutro to na pewno w następnym tygodniu :)
Uciekam do swojej rodzinki a Wam kochani życzę miłego weekendu :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz