Marika ma 11 lat. Od urodzenia cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i niedowład lewostronny. Pomimo choroby jest bardzo wesołą, pogodną dziewczynką, która ma niesamowitą wolę walki o normalne dzieciństwo i życie. Każdy dzień jest dla niej i dla nas walką o kolejny krok do przodu. Zostań z nami dłużej i poznaj świat Mariki...





poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dzisiaj ostatni dzień wakacji,ale to szybko zleciało.
Od jutra dzieci zaczną swoją edukację i gdyby nie wcześniejsza operacja biodra a teraz rekonwalescencja to Marika również od jutra poszłaby do zerówki.
A tak to najprawdopodobniej pójdzie dopiero od października.
Więc mamy jeszcze miesiąc na dokupienie odzieży,plecaka itp.
A w środę mamy pierwsze zebranie w zerówce :)
Kiedyś to moja mama chodziła do mnie na wywiadówki,teraz ja będę chodzić do Mariki :)
Już wiem że w grupie Mariki będzie 14 dzieci - 8 chłopców i 6 dziewczynek :)
Nauczycielami będą p.Zosia - mama mojej koleżanki i p.Iwona - żona mojego kolegi :)
Lepiej trafić nie mogła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz